dinsdag 17 maart 2015

The pictures behind the girl..

Fotografie is mij met de paplepel ingegoten! Fotograferen zit in de familie, een beetje een generatie naar generatie ding zeg maar ;)... Vanaf baby was ik al model voor mijn vader en nu zijn mijn kinderen model voor mij :). Na een paar jaar weinig gedaan te hebben met fotografie, heb ik besloten om mijn grootste hobby weer op te pakken! Ik fotografeer voornamelijk personen, maar ik draai mijn hand ook niet om voor andere mooie kiekjes!


Nog steeds wil ik mijzelf verder ontwikkelen, dus wil je een keer voor mijn lens staan, gewoon omdat je het leuk vindt en je mij er stiekem ook mee helpt, schroom niet en neem dan contact met mij op!!

Ik wil jullie graag kennis laten maken met mijn werk en zal daarom een kleine greep uit mijn collectie met jullie delen.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten